wtorek, 11 października 2011

Szczęściara

Nareszcie wyszło słońce:)!!!!!
Wczorajszy dzień nieco mnie dobił pogodą. Chmury,deszcz,wiatr...a ja zamknięta w 4ścianach z chorym dzieckiem...znowu;/ na szczęście dziś pogoda już lepsza, młody też o niebo lepiej...i znowu dostałam cukierasy!!!!!!!!!Uwierzycie?! Wspaniały zastrzyk radości, którego tak mi aktualnie potrzeba do funkcjonowania:)



Prezentuję podarunek od Theli


W innej odsłonie,która mi się szalenie podoba


Przepiękna chusta. Ażurowa, a jednak nie lekka jak mgiełka. W sam raz na obecny klimat za oknem:) Jest pięknie wykonana - absolutnie podziwiam!!! Bardzo bardzo dziękuję Theli, która bardzo się przy tej chuście napracowała!!!Pozdrawiam:*

Chętnych zapraszam do odwiedzenia bloga  
 www.nitkowo-theli.blogspot.com/ znajdziecie tam więcej perełek:)



1 komentarz: