piątek, 14 października 2011

Dzień Nauczyciela

I u mnie nastał czas na prezentację prac przygotowanych na dzień nauczyciela...Mój pierwszy nawiasem mówiąc w wydaniu mamy, a nie ucznia:)

Przygotowałam 4 kartki, 5ta będzie z opóźnieniem bo 1 Pani jest chora.

Kartka pierwsza





...i to by było na tyle jeżeli chodzi o moją aktywność internetową na dziś bo jak zwykle coś mi tu się buntuje i tym razem zdjęcia się nie ładują...miałam je dodać wcześniej ale niestety wcisnęłam magiczny napis,który mnie nęcił o wypróbowaniu nowego interfejsu...i jak wcisnęłam "wpizdu" wcięło mi całą stronę i wieloma drogami obchodziłam ten problem ale nie mogłam nic zrobić. W końcu, jak zawsze w razie awarii poratowała mnie siostra (po 100kroć dzięki Ci;)) i z własnego kompa mi ten cud techniki wyłączyła...znając życie nie mam 1000programów by ten supernowy interfejs działał na mnie;)

Pozdrawiam Was i życzę dobrej nocy...dodam resztę zdjęć...jak tylko technika przestanie mnie odrzucać;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz