czwartek, 9 czerwca 2011

Witajcie wszyscy!!!
...czyli póki co witaj próżnio:) ...trochę jak rozmowa ze ścianą...ale początki nie mogą byc zbyt łatwe.

Z dobrej rady zrodził się we mnie pomysł stworzenia bloga...choc nigdy bym nie pomyślała, że mnie to czeka:) Dziękuję więc wszystkim tym, którzy mną pokierowali i mam nadzieję, że podołam;)

Moją małą własną przestrzeń w internecie wypełnię na pewno głównie koralikami różnej maści, ale także moimi pierwszymi próbami zmierzenia się ze scrapbookingiem a z czasem kto wie, może jakimiś kolejnymi pasjami?

Na początek słów kilka o tym fioletowym koraliku...
otóż pomysł zrodził się...w bólach...po setnym komunikacie, że wybrany adres jest już zajęty. Trzeba było podołać;)
Fiolet to kolor pasji, romantyzmu i emocji...myślę, że polubimy się z tym moim fioletowym koralikiem:D

* korale:dlaczego na moim zdjęciu nic nie może wyjść tak ładnie jak w rzeczywistości...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz